söndag, december 26

2011

Varje år vid den här tiden gör snubbe o jag listor på vad vi vill åstakomma, uppleva, avklara och utmana oss själva med under året som ligger framför.
Min personliga lista för 2011 står mest i saker jag vill göra mer av och den börjar så här:
Under 2011 ska jag
* sova mer
* klä ut mig oftare
* rensa ur garderoben och sy något nytt (räcker med en gång)
* ordna funktion i barnrummet, hallen, köket, vardagsrummet och på toa
* gå på secondhand mycket oftare - 2010 var sämsta loppisåret ever!!
* skriva mer
* läsa mer
* kocka mer
* läsa tidningen i alla fall ibland
* fläta håret varannan månad

5 kommentarer:

Lisa sa...

Jag ska också klä ut mig mer för det blir man så glad av. Fantastisk lista. Ska nog klura på en jag med.

Elaine sa...

Låter som ett samtal hemma hos oss!

Malin sa...

När jag var mindre tänkte jag alltid att när jag blir större ska jag ha ett helt rum med utklädnings kläder..
Jättefin bild på fjärilen. Och ett gott nytt år!

Linda sa...

Hur menar du med att ordna funktioner i de olika rummen??

ellinor sa...

Funktionella lösningar på rummens olika problem.