söndag, december 5

Gissa hos vilken...

En julig bild som gör mig glad, tagen hos en av våra främsta bloggerskor, ny i leken, men ett riktigt stjänskott - gissa vilken...
För övrig består vardagen mest av temobyxor och cykelhjälm - det är supermysigt, känner mig som värsta skidåkaren när jag bikear i snön till dagis, skola, kafferep och julkortsrep. Vardagsmotion. Fast egentligen borde jag bara sitta inne och plugga luthers lilla katekes, bland annat. Vardagstråk.
-
Nu yr snön och slår alla rekord, tror jag värmer oss varsin lussekatt.

5 kommentarer:

Ronja sa...

Jag gissar på att det är en bild som min kära svägerska Malin har tagit! :)

Erica B. sa...

Jag cyklar med till skolan numera på mammas cykel då min blev stulen. Men det är ett litet äventyr att cykla men motion får man =)

Malin sa...

Men, det ser ju ut som hemma hos mig!
Du skriver så fint så jag sitter här och rådnar lite för mig själv. Nu känner jag mig verkligen inspirerad till att fortsätta med bloggandet med.
Hoppas det va ok att jag skrev. Blev så glad!

ellinor sa...

Ronja: Hej, va roligt att du kikar förbi. Jag tror du är något på spåren... tihi.
Malin: Du också... på spåret alltså.
Erica B: Kämpa på. Men jag HOPPAS att du har cykelhjälm!! Annars är det riktigt livsfarligt.
Jag fick lite skäll av en sjuksköterska i kyrkan i lördags för att jag cyklade i snöyran, "Men.. jag HAR ju CYKELHJÄLM" Men man kunde visst bryta andra delar av kroppen också.. Aldrig blir det bra nog ;)

hillevi sa...

Ja Malin ja...hon är ett stort bloggproffs!Jag brukar tänka tur att jag känner henne annars hade jag inte vågat titta på henne...(: