onsdag, oktober 15

Grattis HILLEVI

En av mina trognaste läsare heter Hillevi och har namnsdag idag. Eftersom jag inte frångått traditionen att glömma skriva kort till henne, kommer här (så som det brukar) en cybergratulation och ett fyrfaldigt leve

HURRA
HURRA
HURRA
HURRA

Känner dock att jag hittills levt dagen i hennes anda, då jag hann koka lingonsylt och slå den på burkar innan jag lämnade storunge på dagis (tidigare än vanligt dessutom eftersom han skulle fotograferas). Nu ska ägna dagen åt gemenskap med min elna.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack snälla Ellinor för den gratulationen!Hoppas sylten blev bra, tja det kan väl inte bli något annat..Mmmm.Ett av de bästa sätten att ägna en dag är väl i gemenskap med en elna!Tack och kram!

Pål Nilsson sa...

men hennes blogg väntar vi på, eller hur??

Anonym sa...

Eller hur! Men hon är nog den mest privata jag känner.... Annars har hon och ta av - om man säger så. Eller vad säger du själv Hillevi?

Lotten sa...

Så fint det blev! Jättecharmigt!

Anonym sa...

Jo visst hade jag väl kunnat blogga lite men jag har ju fullt upp att läsa vad ni andra har för klok och kreativitetsgöromål att dela med er av.