onsdag, maj 5

Vårruset!

En av de absolut vackraste kvällarna på länge, i alla fall den bästa denna veckan. Igår haglade det busväder och ikväll sken solen. Gud är god! Växjö visade sig från sin allra hurtigaste sida. Åh, va roligt det var!!
Är det någon av er som sprang ikväll som vet hur många minuter det var mellan starterna?
Hade sett framför mig en riktigt rosig vinnarbild med medalj och nummerlapp, men ni ser det i huvudet va!? Min manliga lilla hejjarklack kunde inte läsa mina tankar.
Man mår verkligen bra av att röra på sig!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Det blev ju lite kaos vid starten igår på vårruset, men det brukar vara 5 minuter mellan varje.Visst var det en rolig kväll trots att det var lite kallt.Man blir så peppad av dem som står vid sidan och hejar på och det känns som o konditionen och uthålligheten får sig en riktig skjuts framåt av att man kan springa om så många människor( det är väl egot i mej som talar).
kram Cathrine
ps. tack för din härliga blogg, den förgyller helt klart min tillvaro!ds

ellinor sa...

Tack Cathrine,
Ja, både ego, pepp och kondition fick sig en rejäl skjuts framåt igår - Vi började satsa för Tjejmilen på en gång :)
5 minuter, så om man som jag startade på tredje skjutet kan jag dra bort 10 minuter. Typ iaf. Tjo, jag tror jag sprang på rätt bra :)
Roligt detta, det gör vi om!

Anonym sa...

Vad härligt! Ja visst är det en underbar känslan när man har fått använda kroppen genom att hurta runt lite. Och vilka fina bilder du bjuder på här på bloggen.

Ha en finfin helg!

MANNY-KEN sa...

Hallå!
Jag har lånat bild och recept och publicerat på min blogg, med hänvisning till dig förstås. Säg till om du vill att jag tar bort det så gör jag förstås det.

MANNY-KEN sa...

Åsch, jag tar en egen bild. Tack för bra blogg!