söndag, maj 23

Rabarbertid

Nu är den här, rabarbertiden. Och jag fullkomligt älskar rabarber, vill stoppa hela frysen full och koka kräm, marmelad och baka paj. Men jag har ett stort problem ifrågan - jag har ingen trädgård. Och KAN liksom inte odla just därför. Så nu gör jag som i fjol och vänder mig till er med trädgård - har ni massa rabarber som ni inte vet vad ni ska göra med. Koka marmelad eller kräm. Eller sälj dem till mig, jag vill så gärna ha. Känner ni mig så ring, maila eller lämna en kommentar här på bloggen så kan vi bestämma träff :)


Igår pallade jag några hos mamma o pappa, de åt vi i krämform till söndagslunch efter gudstjänsten - härligt!

2 kommentarer:

morfar sa...

I Julias land Annanmormors oxå kan Du säkert ta några

Elin sa...

Jag trodde du hade snott dom! Vilken fin klänning du har! kram