tisdag, januari 4

Hej!


När jag såg mitt namn i en annans bloggroll slog det mig: Visst ja, JAG har ju en blogg också. Men här vill jag helst inte skriva om jag inte har något att säga. Så idag vill jag sticka upp näsan från böckerna och säga Hej! Och att jag tycker samtliga inredningsbloggar borde lugna ner sig och inte städa ut julen den 28 december. Vi njuter av vår jul tills den går ut av sig själv.
-
Reg.skylten flyttade in på mitt flickrum för 13 år sedan - på den tiden då det ännu inte var modernt och OK med prydnander av detta slag på väggarna - och har följt med i alla våra hem sedan dess, som ett signalament för mig och min knasiga (skulle vissa säga) inredningsstil.

5 kommentarer:

Caroline sa...

Hej där!
Härligt foto!
Min jul tänker jag njuta av mer... alla ljus lyser ju upp så fantastiskt i vintermörkret,
ha en fin dag
kram Caroline

hillevi sa...

Amenprecis man blir ju så trött....
Har gått här efter nyår och bara njutit av gran och jul..kan man inte bara få göra det utan i rappet byta gardiner.

Åsa-Karin sa...

Helt helt rätt! Julen varar ända till påska... Eller vart fall till Fastan!

BirgittaiGlabhult sa...

JAAAA det är historielöst att skicka ut jul o gran o alla ljusen den 28:de! Det är jul till 20:de knut iallafall. Låt oss njuta o stressa av, "vardagen" kommer ändå.

Kristina sa...

Vilken mysig blogg! Hit kommer jag återkomma :) Ha ha, vad roligt med registreringsskylten, sånt hade jag också mycket av! :) Ha det gott!