onsdag, augusti 20

FYNDONSDAG

Som jag tidigare berättat håller vi på att klura på lösningar till vårat vardagsrum. Drömmen har varit ny soffa och vit skänk. Ja, vit skänk har jag längtat och letat efter så länge jag haft eget hem, men aldrig hittat - till ett rimligt pris. Men i gårkväll var jag inne på en helt otroligt inspirerande blogg, Vita Villa Vila, där hennes stora grej var att måla om gamla saker i vitt. Och genast hade jag det - Varför vänta på ett vitt skåp när man kan vita det själv.

Så med stark tro drog jag med mig man, barn och syster till Erikshjälpen - och där stod det - mina drömmars skåp. För 215 kr. Sträcken nertill kom tyvärr till på väg hem.

Nu har älskling slipat det och i morgon ska det målas!



Vardagsrummet är på god väg mot en ljusare framtid. När detta är klart blir det inflyttningsfest. Så där ett år sent.



2 kommentarer:

Anonym sa...

En jätte jättefin skänk Ellinor!!Det kommer att bli jättefint!Och vad du kan få plats medalltaså fler turer till E-hjälpen (-:

Anonym sa...

väntar med spänning på resultatet :-)