söndag, augusti 3



Åh, jag vill så gärna lägga upp inlägg efter inlägg med bilder på allt fint jag skapat av sommarens tygfynd. Men att kunna sy något just nu känns som en utopi!

- Mamma, vad ska vi göra nu mamma?

- MAAAAMMA, jag vill gå till lekplatsen, mamma.

- Mamma, jag är hungrig, mamma. Ska vi äta nu mamma? Jag mår så dåligt, ja MÅSTE ha mat nu mamma..
Så har jag, naiv som jag är, satt igång en massa projekt som liksom inte fått något avslut = jätteuppställd längenhet.

Aarggh! Jag blir tokig. Och bebis är skithungrig precis hela tiden (vilket iofs ger mig tid att skriva en rad här. Förresten har jag blivit asgrym på att skriva med en hand, väster också.) o älskling, får snart panik och tjatar hela tiden om att han vill dra till Paris med en viss kompis.


Man får glädja sig åt det lilla. Vacker frukost tex: Rågflingegröt med frusna vinbär. Den helt fantastiska muggen i bakgrunden är ett av gårdagens glädjeämen från Erikshjälpen.

Inga kommentarer: