onsdag, december 3

Kultrulle


Så här i inslagningstider måste jag visa upp min gyllene skatt, kultrullen. Tänk, sånt här papper hängde det verkligen bak butiksdisken på 70-talet. Detta är en rulle som blivit över från nån 70talsjul och kom i min vård efter ett projektarbete på gymnasiet. Jag och skolans kristna skolgrupp samlade in pengar och köpte sen in 700 st Streetbible som vi delade ut i julklapp till alla skolans elever. Såklart skulle de slås in fint och någons mamma sponsrade med detta julklappspapper som hon hade i källaren. Efter inslagningen delade vi på pappret som blivit över, och eftersom det var mitt projektarbete fick jag den sista biten, och ja.... det var ju en liten bit, så att säga..
Vill DU ha en bit? Säg bara till så kankse vi kan ordna det!

5 kommentarer:

Lotten sa...

Åhh jag skulle bli överlycklig om jag kunde få / eller köpa en bit av det underbara pappret;-)

Kram Lotten

Anonym sa...

Verkligen ett kultpapper NICKAR

ellinor sa...

Maila adressen så skickar jag en bit! :)

Anonym sa...

Jätte snyggt papper, du skulle ju kunna sälja det dyrt...jag hade knappt vågat använda det =)
Rama in det till julkonst på väggen kanske =) //Kram från en i väntans tider ;)

Anonym sa...

Jag skulle gärna köpa en bit.