fredag, februari 5

I barnens rum...

... våras det också.

Just nu är det så, mina kära, kära vänner, att jag måste plugga något så gruvligt mycket historia. Ja, så mycket är det inte, men jag har inte läst ämnet på 9 år och tycker inte heller det är vidare intressant, längre. Och då tar det lååång tid att få alla bitar att falla på plats.
Mycket hellre vill jag skriva o blogga. Men jag blir så trött på plugget att geniknölarna inte har ork över till kreativt tänkande. Men i morgon ska jag städa. Då brukar det bli flöde! Håll kvar.

3 kommentarer:

hillevi sa...

Tack för att du håller uppe hoppet om en vår!

Prickig sa...

Åhh vilket fint täcke!

moster agneta sa...

Jo Du jag känner igen mig med pluggandet. Sitter här och pluggar ekonomisk styrning, men så kommer jag på mig att rent plötsligt sitter jag med datorn i knät och läser din blogg. Svårt det där med pluggandet och att det ska fastna och att femöringen ska trilla ner.