torsdag, december 10

Gissa citatet:

Ett är mitt. Gissa vilket.

6 kommentarer:

Maria B sa...

Bränna fjärrisen bränna fjärrisen =) ELLER Att: "Gud är bekant med vår mänsklighet..."
Du kunde ha sagt/skrivit allt...

Lisa sa...

Jag tror på det sista!

Lina sa...

Och ett är mitt ser jag nu. Haha, citaten där på sidan har jag inte ens tänkt på! Men ditt... jag gissar på det längst ner! Kramar/Lina

ellinor sa...

Lina:Haha, samma här. Upptäckte dem när jag adventsdammade tidningshyllan. Men...!!
Vilket är ditt?
Jag gissar också på det längst ner, känns jag.
Men det egentliga är med att Gud är bekant med vår mänsklighet. TACK OCH LOV FÖR DET!

Lina sa...

Jag tänkte gissa på det som nummer två =)
Mitt är det tredje uppifrån minsann!
Hoppas ni mår bra!
Många kramar!

ellinor sa...

Lyllos - det skulle kunna gå till historien!!