onsdag, december 9

Om du tycker tillvaron känns kass
är allt du behöver ett gympapass!

4 kommentarer:

Joels förebild ;) sa...

ja jag har börjat...2 ggr denna veckan...hälsar Skalman Papp

ellinor sa...

Visst känns tillvaron mindre kass..
Själv blev jag medlem på friskis i veckan.

Skalman pappengångtill sa...

men hur klär man sig ??
Har man linne är man en spännare har man tshirt är man en äldre farbror på 50 bast, gråhårig och bortkommen, kortbyxor med vita ben ? Det är rätt kul att se sig omkring, men hur vet man hur man ska bete sig...
måste gå dit fler gånger och lära mig den sociala koden...

ellinor sa...

Åh, denna kommentar har jag inte sett... Bra och relevant fråga! Jag har inget svar, den sociala koden beror ju på vilken sorts gym det är. På mitt gym finns gubbar i rosa (alldeles för korta) shorts. Och det funkar ju där, man kanske inte på S.A.T.S..
Att man ser bortkommen ut är väl fullt naturligt till en början. Att se ut som en farbror på 50 bast skulle jag också kalla fullt naturligt.. Försök för hela världen inte se ut som 25.. ;)
Undrar hur många som bryr sig egentligen, om vad andra har på sig..
T-shirt o svarta långa träningsbyxor röstar jag för. Och lite råg i ryggen.