onsdag, februari 25

H&M Home och man KAN köpa vår för pengar

Vackert för en tia på torget.

Rofan.

Det känns det så tidtypiskt inkorrekt att gå bananas över H&Ms heminredningskollektion, men jag gör ju det.
SÅ SNYGGT ALLTING!!! "Väldigt du" som min man sa. Jag gillar det grafiska, svartvita, i synnerhet den där löparen som likna ett måttband. Åh. Men även de färgsprakade bilderna från en übercool husvagn vilka dessutom gjorde mig så otroligt sugen på att köpa en. Husvagn alltså. Och renovera till världens coolaste. Och bo i den hela sommaren. Åh, va kul det hade varit!! Det är bara så - jag är en drömmare!

4 kommentarer:

Anna Carin Ahlander sa...

Hej!
Men visst är det ok att drömma, och vad vore livet utan drömmen, trist skulle jag tro! det är alltid en tröst att finna det lilla billiga i livet som dina fina pärlhyacinter, och nybakat bröd är ju en bonus. Det som om önskan att våren ska komma gör att man bara längtar till att förnya hemma och ALLT som man inte har är SÅÅ snyggt! Dröm vidare, då är det så roligt när man äntligen kan köpa det! Ha det gott Anna

ellinor sa...

Åh, TACK för de fina orden, de värmde! Då drömmer jag vidare :)
Jag är alltid som mest sugen på att inreda och göra fint när det ljusnar ute och solen strömmar in genom fönstren (och påminner en om att man måste putsa dem). Det är så härlig tid nu när man så smått kan börja plocka in naturen - och på så sätt våren - i hemmet och inredningen. Ännu bättre hade det ju såklart varit om man bodde i hus och hade trädgård... Men får jag ha och drömma om så länge. Livlig fantasi ger ett rikt liv!!

Anonym sa...

Älskar också den nya H&M katalogen, det gick sms alarm från mig till min likasinnade syster och svägerska om att den hade kommit och att den bara måste lusläsas, jag borde ju fårståt att även du min vän också diggade denna tidning =) som sagt...vi likasinnade =) Puss på dig =)

Anonym sa...

jasså..e de så han ska se ut Rofan(;