tisdag, februari 3

Russin i magen...

... mjuk hela dagen.

6 kommentarer:

araminta sa...

Rolig tolkning!
Ha en bra dag!

Anna Carin Ahlander sa...

Gullig tolkning!
Din blogg är jättefin, har läst runt lite och tycker mycket om den!
Ha en fin dag! Frid/Anna

AnCa sa...

Russin e gott!!! Naturligt godis för både stora å små...

Vilken hemtrevlig blogg du har, hit återkommer jag gärna!!! Det som är så bra med de här tema-tisdagarna är att man hittar in till nya små mysiga ställen!

Kramis // AnCa

Anonym sa...

Rooolig tolkning på temat! *L* Har faktiskt slängt i mig några russin nyss som "efterrätt".

Veronica sa...

Jag tycker det var en gullig tolkning =)

Emma sa...

Oj! Vips så hade jag visst läst igenom vartenda inlägg på din blogg och dreglat över alla vackra foton du tagit, vilken härlig blogg! Den här lägger jag till "favoriter"