onsdag, mars 4

Burk tavla kant

Vi var ute och körde. Så plötsligt kör J två varv i rondellen, svänger in mot Erikshjälpen (som har öppet onsd o lörd) och säger "Ska du inte in här?!" "Öh, Eh.. Joooo.. Gärna!" Jag trodde tiden då man kunde hitta sånna här fina burkar för 30 kr var förbi... Åh, jag hade fel.
"Den ska jag ha knäckebröd i" sa jag högt för mig själv och gick med bestämda steg och tog den.
Sedan jag fick denna otroligt roliga bonad av min kompis Malin i höstas har jag letar (och köpt fleeeeera) ramar i passande storlek. Och nu ÄNTLIGEN har hittade jag en perfekt! DET var KUL!! Visst är hon duktig! Texten är hämtad från en av, min idol, Johanna Westmans böcker.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, vad fint det blev med bonaden. Den ser ju riktigt proffsig ut med ramen på. Måste nog göra några till mig själv också.
Malin

Anonym sa...

Hej (:
Hamnade här av en slump..letade efter bilder som symboliserar kärlek (är det okej om jag lånar den ursöta bilden på en vuxenhand och en barnhand? Passar bra på en ungdomssida där vi samlar sånna fina bilder (www.ungdomar.se))

Scrollade ner lite bland dina inlägg och fastnade för alla fina bilder..du är precis som jag vill bli som äldre. Pysslig och härlig mamma.
Kram på dig och tack för mysig läsning (:

ellinor sa...

Hej Isabell, och tack för en fina komplimangen!
Du får låna bilden, bara du anger upphovsman.

Allt gott
Ellinor