tisdag, november 23

Om sanningen ska fram...


... tränar jag inför Göteborgsvarvet. Ja, inte att jag är ute och springer eller så. Men mentalt. Och på gymmet. Det är faktiskt inte så tokigt att ha ett mål i horisonten, något man kämpar mot. Man behöver inte börja med 2,1 mil.
Här är en lista med några av sommarens lopp, det är bara att anmäla sig. Och börja träna! Kör Kör Kör!!
-
-
Sen finns det tuuuuuuuusentals lokala lopp som bara de runtomkring din kommun har koll på - kika nätet och hör med polare. Min pappa är den som står för min loppinformation/inspiration - och den som anmälde mig till varvet... Sist i mål är en rutten skit.

5 kommentarer:

Elaine sa...

Tjejmilen har jag haft siktet inställt på, men det kom en liten tjej emellan. Nu funderar jag dock på om det inte är dags att ta itu med den utmaningen.

ellinor sa...

JA, kör hårt!!

Pappigen sa...

Hm, så du tränar du...
Jag tränade precis på...
Julen är här och O Helga Natt till eget gitarrackompanjemang...
Var sak har sin tid, men visst, det gäller att vänja den unge den väg hon ska springa!
Tack för tipset!
Papp

ellinor sa...

Tack o lov slipper jag träna på Julen är här ;)
Men annars får jag sådan träning också om kvällarna :) Mys.

Ps. Vi behöver killar, om du är sugen!

Therese Wahlström sa...

Icke att förglömma Victorialoppet på Öland som alltid går av stapeln den 15 juli! (alltså dagen efter kalaset...)

Mvh therese